Онлайн-платформи для розміщення завдань та спілкування з учнями
Насамперед для організації дистанційних занять з фізичної культури необхідне завчасне очне та дистанційне планування. Будьте гнучкими, експериментуйте, підлаштовуйтеся під реалії та власні вподобання. А в реалізації креативних задумів вам допоможуть сучасні онлайн-ресурси:
- Google Classroom – завдяки цьому сервісу можна проводити тести, вікторини, ділитися враженнями від уроку, надсилати зворотний зв'язок. Дітям надзвичайно важливо спілкуватися з учителем.
- Viber, Telegram, Direct в Instagram, Messenger у Facebook – месенджери підходять для зручного спілкування з учнями. Із ними можна втілити індивідуальний та груповий підхід. Якщо в дітей чи батьків виникнуть запитання до виконання будь-якої вправи, вони можуть поставити їх у зручному месенджері та навіть отримати відеовідповідь.
- YouTube та Google Drive – зручні платформи для розміщення відеоуроків та інших матеріалів для учнів. Якщо ви соромитеся викладати уроки на широку аудиторію – використовуйте Google Drive. Завантажуйте на нього відзнятий матеріал і діліться посиланням із учнями.
- Відеочати для проведення дистанційного уроку фізичної культури в реальному часі. Лектор розповів, що його відеоурок триває 25-30 хвилин. За цей час необхідно провести три етапи роботи: підготовку (розминку), основну частину та завершальну (заминку). Для цього він використовує Skype, Zoom та Google meet.
Види домашньої роботи та оцінювання
Спікер зізнався, що важливим критерієм оцінювання учня є зацікавленість дитини в уроці. Але ж як оцінити старання та результати учнів дистанційно? Використовуйте такі активності:
- Інтерактивні завдання – можна запропонувати вгадати вид спорту за картинкою, скласти кросворд.
- Фізичні завдання – блок фізичних вправ, насичений урок тощо.
- Робота у відеочатах без домашнього завдання – якщо учень активно працює разом із вами у відеочаті, можна оцінити його старання просто у «прямому ефірі».
- Відповідь на запитання чи розв'язання невеликої задачі самостійно (або в групі).
- Танцювальні виклики, завдання з використанням фітнес-додатків та схожі активності.
Процес організації дистанційної освіти у вашій школі дуже залежить від адміністрації навчального закладу, можливостей кафедри фізичної культури та окремо вчителя, матеріально-технічної, інтелектуальної власності та творчості, бажання вчитися новому та експериментувати. Єдиного алгоритму для розв'язання задач не існує, ми на шляху створення чогось нового.
Немає коментарів:
Дописати коментар