четвер, 1 жовтня 2020 р.

ФІЗКУЛЬТУРА НА ПОВІТРІ: ДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ ПІДХІД!

Заняття за межами приміщення — завжди цікаві й бажані для малят, адже дають можливість вийти зі звичної обстановки на широкий простір, де так багато незвіданого й нового. А тим паче в теплу пору, коли сонечко припікає, пташки співають, вітерець кличе до гри... Крім того, правильно організована фізична діяльність дітей на свіжому повітрі має значний здоров'язбережувальний ефект.

Організація занять на повітрі така сама, що і в приміщенні, але у зи­мовий період заняття починаються з виконання більш інтенсивних рухів, при цьому час на показ і пояснення вправ скорочується. Рухливі вправи чергуються зі спокійними. Це не дає можливості дітям змерзнути і разом з тим не втомлює їх. Дуже корисно на заняттях, які проводяться взимку на повітрі, застосовувати біг, ходьбу, метання, вправи на рівновагу.

Пізньої осені та ранньої весни до занять включають вправи з ходьби, бігу, стрибків (в довжину з місця, в глибину в яму з піском), метання в ціль, підлізання, пролізання в обруч, вправи на рівновагу, рухливі та спортивні ігри. Якщо на майданчику мокро, заняття можна проводити на відкритих верандах (павільйонах), де застосовуються різноманітні вправи і рухливі ігри на обмеженій площі.

Узимку щоб діти не переохолоджувалися під час пояснення та показу вправ та ігор, доцільно звертатися до вже засвоєних, які можна виконувати на свіжому повітрі. Це вправи на рівновагу (ходьба «слід у слід» по стежках, протоптаних у снігу; ходьба по сніговому валу і зістрибування з нього); переступання через снігові кучугури; ковзання по льодових доріжках та ін., стрибки у довжину з місця через купинки снігу, углибину на сніг; метання в ціль (дерево, щит), біг у повільному темпі, рухливі ігри (без речитативів), ходьба на лижах, катання на ковзанах та санчатах.

Немає коментарів:

Дописати коментар

     28 березня 2023 року відбулося  четверте онлайн-засідання "Організація навчальновиховно діяльності учнів через використання методі...